OP07

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:28 CET 2004

Zdravim,

koupil jsem tenhle zesilovac a chtel jsem ho pouzit jako komparator
(ma mit velmi maly vstupni offset). Jenze pri zapojeni asi nejak kmita
protoze jsem mu +vstup pripojil vystup z jineho OZ pres 330R a on zvednul
napeti o 0,4V tedy ze vstupu zacal davat proud asi 1,3 mA ?!

Nicmene je pinove kompatibilni s beznymi OZ a kdyz dam na jeho misto TL071
tak je to OK. Asi to bude neco s temi vstupy pro kompenzaci offsetu, ale
myslel jsem ze kdyz je necham volne tak to bude OK.

Nevite kde se k tomu da sehnat datasheet nebo aspon kdo to vyrabi ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |