OP07

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:42:28 CET 2004

On Tue, 2 Nov 1999, Snail Instruments wrote:

> www.analog.com

Diky uz to mam. Tak na to koukam - on ma mezi vstupy antiparalelne
zapojene diody vzdy po dvou v serii. Hmm tak to neni dobry OZ na
komparator i kdyz ma vyborny offset. Uz chapu co to delalo - z jednoho
vstupu kde byly asi 3V to teklo pres ty diody do druheho vstupu kde
byly jen 0.2V - jeste ze jsem tam mel ten odpor. Mozna na nejaky
presny sledovac je to dobre, nebo na porovnavani hodne malych napeti,
pripadne ty vstupy oddelit odpory a pripojit je na 'tvrde' zdroje napeti.
Ja si ale necham ten TL071 - predelavat to nebudu :-))

> a urcite cela rada nohsledu. Nema ten Vas nahodou na sobe logo nejake firmy?

Asi jo ale tezko popsatelne. Kadopadne dik za radu.

|                             petrsi@jcu.cz                              |