Colorgraf Aritma 0512

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:42:25 CET 2004

> Zkousel jsem to - je treba vyndat takove ty packy aby tam plosnak projel.
> Plosnak prilepit lepici paskou na takovou tu folii (co se na ni tisknou
> fotopredlohy) - ne ze by to s tim melo neco spolecneho, ale je dobre
> ohebna a pri tom pevna . No a ta A4 folie se pak da do plotteru a on
> maluje na ten plosnak. V tom by problem nebyl - problem byl v peru. Pouzil
> jsem jsem pera Centrograf - nekde jsem to koupil primo na plosnaky -
> pres redukci a takovy ten cerveny lihovy lak. Mel jsem dost velke problemy
> se zasychanim - ten plotter jede hezky stejnou rychlosti pomerne malym
> [...]

No ja podobne kreslim desky na plotru XY 4160 (sice nechodi pod
Win ale to mi az tak nevadi). Desku prilepim izolepou na normalni
kancelarsky papir a pak do uchytu pro pero nejak namontuju (opet
pomuze kousek izolepy a papiru :-)) ) lihovy fix. Ten ma tu vyhodu
ze se lak netrha, ale zase je potreba leptat rychle, aby se vam
nesmyl :-)))

                 Ondrej Puzman