interface mezi TTL a RS232

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 11:42:25 CET 2004

No ja jsem si postavil prevodnik s jednim operakem, par odporama
a tranzistorem (pro kalkulacku CASIO). Pri ozivovani jsem mel
jediny problem, ze ten konektor co jsem tam namontoval nesel
uplne zasunout do kalkulacky. Ja jsem si toho nevsiml a porad se
divil proc to nefunguje i kdyz tam jsou spravny urovne napeti.
Nakonec jsem na to prisel a chodi mi to bez problemu s 2m
kabelem.
                 Ondrej Puzman