interface mezi TTL a RS232

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:42:24 CET 2004

Hello Petr,

?tvrtek, 4. listopadu 1999, you wrote:

P?> Dobry den
P?> Mam diar CASIO SF 8350R a chtel jsem ho propojit s PC. Nasel jsem si
P?> jednoduche zapojeni s MAX232 (napajeni ze ser. linky DTR a RTS, ja vim, ze
P?> to neni ciste, ale budice drzi).
P?> Misto MAX232 jsem pouzil HIN232CP, ktery podle me je jeho dvojce.
P?> Celkova delka kabelu mezi diarem a PC je asi 40 cm.

P?> Po 5 hodinovem ozivovani jsem nedokazal odstranik ruseni, ktere asi vznika
P?> na lince.
P?> Nevite nahodou nekdo rozdil mezi MAX232 a HIN232CP ?

Ja jsem to postavil se trema tranzistorama, a chodi to bez problemu.
Vzhledem k rychlosti prenosu bych rekl, ze na to nejake ruseni nemuze
mit vliv. Hledal bych chybu nekjde jinde. Mam takovy dojem, ze u toho
interface s max232 musi byt presne dodrzeny hodnoty kondenzatoru.

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
    www.bitest.cz/ales