Colorgraf Aritma 0512

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:42:24 CET 2004

On Fri, 5 Nov 1999 Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz wrote:

> [...]
> Problem nastal, kdyz jsem s tim chtel zacit delat neco uzitecneho.
> Z Eagle to jemne kontury vypisuje tak dlouho a dukladne az rozmoci
> papir a protrhne ho. To je ale problem Eaglu.
> A kdyz jsem chtel technickym perkem malovat PS jsou dva problemy.
> Jednak ma maly zdvih, takze je problem zvednout perko nad desku
> a pokud se Vam to povede tak je perko zvedano takovou silou a rych-
> losti, ze z nej barva vycakne ven a znecisti desku.
> To vsechno jsou jiste probleby resitelne. Ja je vyresil tak, ze jsem
> zakoupil POZITIV 20 a dal jsem se na fotocestu ;-) .

jeste k tomu delani tistaku, mel jsem kdysi problem s tim ze perko jak
kreslilo dlouhe vodorovne a svisle cary (ve smeru os plotteru) tak za 10
cm prestalo kreslit. Resenim bylo umistit tistak na papir otoceny o cca
25-30 % (nepamatuju se presne) a z pocitace to vykreslovbat take tak
otocene  pri rychlosti posuvu pera tak 3cm/sec (muj colorgraf 0516 umi az
22 cm/sec). Ony ty motorky pak maji tendenci kvrdlat s tim pri kazdem
skoku motoru a to se tomu pisatku velmi libi ;-)

lada

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/