Klavesa

Tomas Mainzer mainzer
Středa Březen 17 11:42:15 CET 2004

On Tue, 16 Nov 1999, Hruska Ladislav wrote:

> Mozna to sem tak uplne nepatri ,presto se zeptam.
> Potreboval bych v predem nastaveny den a hodinu zmacknout klavesu ENTER
> ,nemate nekdo nejakej programek ,ktery by to umel? Nebo mi nezbyva nez
> pripojit k elektronickemu budiku kladivo.Jak by jste tento problem resili?
> Predem dekuji za kazdou radu.

Jestli budete pripojovat kladivo, poslete mechanickou kostrukci:-).
Myslim, ze lze pomerne snadno napsat program, ktery klavesnici vnuti, aby
vyslala zpet libovolny znak - prez porty klavsnice - popis by mohl byt v
sysmanu ci necem podobnem.
Sam jsem neco podobneho delal (jakasi jenoducha nahrada maker DOSU), takze
mate-li zajem ozvete se mi na MAIL a ja se to pokusim najit.
 						Tomas Mainzer
						mainzer@kiv.zcu.cz