Robot a orientace v prostoru

Jiri Reich jreich
Středa Březen 17 11:44:21 CET 2004

Ahoj
To jsou zajimave informace.
Jen jsem trochu skepticky k tomu sekani travy vykonem 8W.
Asi to bude spis hracka :-(

S pozdravem
	Jiri Reich
	jreich@top.cz

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Miroslav Soltisik [SMTP:soltisik@ns.eurotel.sk]
Odesl?no:	5. kv?tna 1999 9:49
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	RE: Robot a orientace v prostoru

At 19:47 4.5.1999 +0200, you wrote:

>	Na tu automatickou sekacku je asi opravdu
>nejlepsi pouzit notebook, jelikoz tam nevadi
>ponekud vyssi spotreba a jde to velmi pekne programovat.
>Ted me napada otazka: jak je napajen motor sekacky?
>Take z baterie? Pokud ano tak to by mne zajimalo jak to
>seka? Asi bych to chtel delat taky:-)

Ak sa dabata toci okolo sekacky husquarna:

Potrebne pripravy:
- na okraj udrziavaneho travnika je nutne polozit (zakopat par cm) tenky
kablik. ten je napajany cez zdroj nf signalu (ton par kHz)cez sietovy
adapter (krabicka do zasuvky).

Sekacka samotna ma prikon asi 15 W. Okraje travnika hlada podla zdroja
signalu (vid kablik).
Napajana je slnecnymi clankami, ktore dobijaju akumulatory. Na sekaci
mechanizmus
zostava 5 az 8 W. Viac neviem.