Robot a orientace v prostoru

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:44:21 CET 2004

Date sent:      	Thu, 6 May 1999 15:46:01 +0200
Send reply to:  	hw-news@mobil.cz
From:           	rkanovsky@csas.cz
To:             	Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Subject:        	RE: Robot a orientace v prostoru

> Presne si nevzpominam co to bylo za casopis, ale mel cervenou (nebo
> oranzovou) obalku. Byl formatu A5. Mam takovy dojem, ze to bylo urcene jako
> el. majak, nebo bojka. S tim rokem vydani si nejsem tak jist. Mozna to bylo
> o neco driv.
>
> On by mozna nebyl problem to navrhnout. Pokud si dobre vzpominam, tak tam
> bylo par tranzistoru. Nevim jak silny vykon to potrebovalo pro aktivaci, ale
> snad moc velky ne. Jen mam obavy, aby to nebylo takove male perpetuum
> mobile:)))
>
> Roman K.

Je jednodussi podle meho to navrhnou nez to hledat, trochu si
vzpominam o jakou fintu slo. Imitovalo to pomoci optiky docela
slusne "pristavaci" systemy, v tomhle pripade pro lod. Predstav si
clonku ve tvaru pismene T, kde v koutech toho T jsou dva ruzne
zdroje svetla. pokud se budes divat v ose nozicky toho T, tak uvidis
obe, pokud se vyosis, tak jen leve, nebo prave. K tomu pridej
elektroniku, ktera bude spinat obe svetla nastridavo, tak aby napr.
leve bylo sepnuto dvakrat tak dlouho jak prave. Jedes vlevo vidis
vysilac "-", uprostred neprerusovane sviceni a vpravo ".".

bye, Radek (benedikt@lphard.cz)