Speech procesory

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:44:20 CET 2004

Ja jsem stavel zarizeni s obvodem ISD1020, ktery lze koupit v GES -
electronics. Je to vlastne takovy maly elektronicky magnetofonek. Co do
nej namluvite, to pak prehrava. Jsem s tim velmi spokojen, da se to
dobre ridit procesorem. Vystupni signal je dostatecne kvalitni pro
komunikacni ucely (ale ne pro HIFI). Lze koupit i jine obvody ISDXXXX s
podstatne delsimi dobou nahraneho signalu ale jsou pochopitelne
podstatne drazsi.

	Martin Cihak - OK1UGA