jednopovelove DO k alarmu

rkanovsky@csas.cz rkanovsky
Středa Březen 17 11:44:20 CET 2004

> P.S.: Pokud to budete davat do nejakeho levnejsiho auta-budiz,
>    ale jinak bych se bez plovouciho kodu dost bal. Napr.firma
> AutoTOP centrum prodava klicenku/zarizeni, ktera je schopna
> odchytit kod (ne plovouci) a potom libovolne vysilat. Je az k
> nevire, jak jednoduse lze potom odemknout/odzabezpecit
> takoveto auto. Myslim, ze pak vam ten alarm pomuze pouze
> v pripadech "nahodnych" zlodejicku radii a tak. Ale pokud
> se vase auto bude nekomu moc libit ..... no problem. Omlouvam
> se jestli strasim, ale clovek si to tolik nepripousti, dokud ho to
> [...]

No ja si myslim, ze vas neochrani ani plovouci kod. Kdyz to bude skutecne
nekdo dost
chtit, tak vam to ukradne at tam mate cokoliv. Navic spousta stadnardnich
ovladani pouziva
plovouci kod generovany podle urciteho algoritmu. A vzhledem k tomu, ze vim
o inzeratech, kde se
prodavali univerzelni ovladace na urcite  typy alarmu  - staci nahrat kod a
ovladani samo sestavi novy kod, tak je nejlepsi skutecne pouzit bud svuj
originalni algoritmus, nebo hodne drahy (a tim padem asi i spolehlivejsi)
system

Roman K.