jednopovelove DO k alarmu

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:44:20 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: ezopaci <ezopaci@mbox.vol.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 10. kv?tna 1999 11:51
P?edm?t: Re: jednopovelove DO k alarmu

>P.S.: Pokud to budete davat do nejakeho levnejsiho auta-budiz,
>   ale jinak bych se bez plovouciho kodu dost bal. Napr.firma
>AutoTOP centrum prodava klicenku/zarizeni, ktera je schopna
>odchytit kod (ne plovouci) a potom libovolne vysilat. Je az k
>nevire, jak jednoduse lze potom odemknout/odzabezpecit
>takoveto auto. Myslim, ze pak vam ten alarm pomuze pouze
>v pripadech "nahodnych" zlodejicku radii a tak. Ale pokud
>se vase auto bude nekomu moc libit ..... no problem. Omlouvam
>se jestli strasim, ale clovek si to tolik nepripousti, dokud ho to
> [...]

Nechci nikomu kazit radost a chut do stavby alarmu, ale je to asi opravdu
ztrata casu. Pokud Vam nekdo bude chtit auto
ukradnout, tak ho taky ukradne. Osobne jsem uz prisel o tri auta, a to
prosim byla vsechna zabezpecena. Pro srandu
jsem si jednou sednul s 'autickarem' na pivo a dovedel se spoustu zajimavych
figlu, jak to vubec delaj. Ono odchytit kod
dalkace neni vubec zadny problem (treba jen takove upravene IR DO, ktere je
schopno se ucit). Velmi pouzivanym trikem treba je
skratovani blinkru - taky mi chvilku trvalo, nez jsem na ten for prisel. A
ty lepsi party to proste odtahnou a vubec se netrapi
s nejakym alarmem. Asi nejlepsim zabezpecenim proti beznym zlodejickum bude
prosta blikajici ledka a preruseni napajeni
k zapalovani (vstrikovacimu zarizeni). A proti profikum snad jen pojisteni
nebo jezdit velorexem ( i kdyz pokud vim, tak jsou prave
v kurzu).

Jinak mnoho zdaru a nervu

Kosta
             Kosta