LAN cez seriovu linku

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:44:20 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Kollar Pavol <pali@lynx.sk>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 10. kv?tna 1999 11:52
P?edm?t: LAN cez seriovu linku

Jako 'Ethernet' to jednoduse nepude, jedine pres nejaky jednocip, ktery bude
mit na jedne strane rozhrani Ethernetu a na druhe
vystup na bezdratovy spoj. Jednodusi bude asi primo postavit filosofii site
na predavani 'token' -> opravneni k vysilani (tedy pokud to ma byt
multimaster sit, pokud bude sit postavena jako singlemaster, je to snazsi ->
dotaz - odpoved.

Kosta
             Kosta
             P.O.Box 38