Tahaky

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:16 CET 2004

On Thu, 13 May 1999, Slava Kmoch wrote:

> [...]
>    ja totiz za tejden delam maturitu, takze jsem taky nad timhle premejslel
> dost dlouho. Asi nejlepsi by bylo nechat si vyrust dlouhy vlasy, do ouska si
> dat sluchatko, pripojit to na vysilacku, ....., no a pak uz jenom nekoho
> premluvit, aby byl na chodbe a diktoval....
>   Kdybychom zili v Americe, kde maji jenom MULTIPLE CHOICES, jooooo to by
> byl zivot. Stacilo by nejaky nenapadny tlacitko v propisovacce (teda nejaky
> prerostly) u nejakyho chytrolina va tride a pak kazdej by uz u sebe mel
> diodu nebo neco podobnyho.
>   Ale zatim nejvic se mi osvecilo............se to naucit ;-(.

drzim,

s tim sluchatkem kdysi jsem pouzival walkmana s ovladanim motorku.
Zastavoval jsem si ho a poustel, sluchatko v uchu. Ale fakt lepsi je delat
tak dlouho tahaky, az se to clovek nauci.

lada

> se

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/