LAN cez seriovu linku

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:44:16 CET 2004

On Thu, 13 May 1999, Kollar Pavol wrote:

> W95 napr. ma "prime propojeni kabelem", kde sa viem po seriovej linke
> pripojit na iny pocitac. Ak by som sa z toho druheho vedel pripojit cez
> dalsi ser. port na treti a zabezpecit aby sa TCP/IP packety preroutovali,
> tak by som sa tymto protokolom dokazal dostat z 1. PC na 3.

A v cem je problem? Tohle je uz jenom otazka software beziciho na tom PC.
Na linuxu by urcite nebyl problem routovat z jednoho dvoubodoveho spoje na
druhy, jestli existuje neco pro Win nevim, ale snad ano.

> PC. A o to mi
> ide, ci je takato moznost to posielat dalej (nejaky jednocip by asi nebol
> velmi vhodny,

To opravdu nebyl. Lepsi by bylo udelat dvoubodove spoje mezi pocitaci
- ciste na urovni linky - proste aby se to tvarilo jako seriovy kabel
(pripadne jako modem).

Ostatni je lepe resit softwarove - routovat mezi dvema seriovymi porty na
jednom pocitaci.

Vyhody:
- budes mit k dispozici vcelku univerzalni dvoubodove pojitko
- na linkach mezi pocitaci pojede nejaky standardni protokol
- nejsou potreba zadne spec. sitove ovladace

Nevyhody:
- je potreba nejaky routovaci software
- pocitac musi bezet, aby se pres nej neco dostalo.

> pretoze by sa musel vymyslat novy protol, naviazat to na
> browser a pod :( ).

To asi ne. Tudy cesta nevede.

	Pavel