LAN cez seriovu linku

Kollar Pavol pali
Středa Březen 17 11:44:14 CET 2004

> -----P?vodn? zpr?va-----
> Od:	dkk [SMTP:dkk@atlas.cz]
> Odesl?no:	14. m?j 1999 12:17
> Komu:	Multiple recipients of list
> P?edm?t:	Re: LAN cez seriovu linku
>
> v tom pripade me zajima, zda je mozno mit v PC dva modemy a "routovat"
> data
> z jednoho modemoveho pripojeni do druheho<
> david

	to by zaujimalo aj mna

> Dale proc nepouzije tazatel  (Kollar Pavol <pali@lynx.sk)UTP?, nebo jake
> chce pouzit bezdratove zarizeni?

	ono to je v podstate jedno ci je to koax alebo UTP (na koaxe je
lepsie vidiet ta topologia bus ktora sa mi paci). s UTP by sa samozrejme
robilo lepsie (rozdelene Rx a Tx), urobis ale iba Point-to-point, ak chces
ist dalej tak musis pouzit min. HUB (co dnes nastastie stoji iba par korun).
Ale max. pocet segmentov je 5 (cim je to obmedzene?), a teda 6 PC (taky
mensi bus) . Idealny bezdrat by bol podla mna infra-spoj (dobra sirka pasma,
jednoduche, lacne, ziadne povolenia atd). Samozrejme to nemusi byt viazane
prave na to.