LAN cez seriovu linku

Kollar Pavol pali
Středa Březen 17 11:44:14 CET 2004

> Skus pouzit kartu pro UTP, nebo vyuzij vystup na MAU (tlusty koax), na
> konektoru mas primo TX a RX signaly, bez prispusobeni fyzicke vrstve

	on ten signal na Tx nieje uplne pravouhly, k povodnemu z chipu je
pridavany tzv. diferencny signal a potom sa to prezenie filtrom. Takze na
tom Tx je v pripade samych log.0 pekna sinusovka, pri log.1 dochadza k
takemu zvlastnemu pretiahnutiu priebehu. Navyse su tam este aj ine signaly s
inymi amplitudami. Dik za odkazy, ja som dost vela som cerpal z National
semiconductor (napr. chip DP83905)

> USD
>
> Skus se podivat na www.realtek.com nebo www.nationalsemi.com  , je tam
> spousta zajimavych informaci a app-poznamek,
> kdyz jsem delal pripojeni i51-Ethernet, nechalo se z toho nadherne vyjit
>

> Kosta

	Zaujalo ma to vase pripojenie i51-Ethernet, viete k tomu povedat
nieco blizsie? Dakujem.