Zakodovane autoradio Blaupunkt

Pavel Kriz Pavel.Kriz
Středa Březen 17 11:44:10 CET 2004

Ahoj, koupili jsme auto a je v nem autoradio Blaupunkt Ancona CR 24
ktere se honosi napisem "Code protected". Problem je v tom, ze k nemu
zadny kod nikde napsany neni. Ja jsem to radeji nezkousel ani
vyndavat (je samozrejme "komplet" vyndavaci).

Vzhledem k tomu, ze se v konferenci vyskytuji lide, kteri prichazi s
touhle technikou do styky, doufam, ze mi nekdo pomuze.

Chtel bych se tedy zeptat:
    1. Opravdu to bude po vyndani a zandani chtit nejaky kod ?
    2. Jak je dlouhy a kterymi tlacitky se zadava ?
    3. Je mozno ho nekde "vydolovat", nebo mam zacit stavet neco, co
       mi bude zkouset postupne zadavat mozne kody.

Dik, Pavel

PS: Mozna to vypada, ze jsem tuhle vecicku ukrad, ale to ja fakt
    nedelam ;-)