free hand

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:44:59 CET 2004

Kosta wrote:

> Katalogove zapojeni MT88400 (nebo podobny) + zesilovac
> sluchatka + zesilovac mikrofonu => dohromady
> 1x IO, 2xT a nejaky balast.
> Misto MT88400 (MITEL, s galvanickym oddelenim) lze pouzit
> hromada jinych obvodu. Pokud to bude nekdo
> bastlit cele z diskretnich soucastek, narazi na spoustu
> problemu (vazba, napajeni, oddeleni, etc)
>
> Kosta

Moj problem by poriesila nejaka karta, ci zariadenie do PC.
1 x vystup na akekolvek sluchadla
1 x vstup na mikrofon
1 x vstup na tel. kabel 4 zilovy
Ziadne hniezdo dookola a cierne krabicky. Toto chcem uz 2 roky.
Soft si urobime, ovladanie v Linuxe tiez.
Nechce sa mi verit ze take nieco este nieje...niekde.

Jozo

Apropo, ponuknem cosi pre linuxakov, ak tu nejaki su...
Na nasej stranke ( kolegov public ) je slovensko-anglicky
slovnik chodiaci pod linuxom aj s diakritikou.
Je to jeho vlastne dielo. Slape to perfektne pod mySQL
aj na vzdialenom servri a je to zatial 1 .sk slovnik volne siritelny.

http://www.demax.sk/~dcsoft

*  DEMAX spol. s r.o., Elektronicke suciastky	*
* a nahradne diely pre ciernu a bielu techniku	*
*     Juzna trieda 82/2, 040 17  KOSICE 17	*
*    Tel.: +42195-760234, Fax:+42195-762100	*
* http://www.demax.sk    mailto:demax@demax.sk	*