free hand

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:44:59 CET 2004

Kosta wrote:

> -----P?vodn? zpr?va-----
> Od: DEMAX Ltd. <demax@demax.sk>
> Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
> Datum: 6. b?ezna 1999 15:42
> P?edm?t: Re: free hand

> roky.
>
> To je sranda, a prec co ze to jsi pripojen na net??

cez mikrovlnku ...

> Pokud to je modem, tak to tam mas (teda pokud to neni nejaka
> sunka).

mam len tainety 33.6 sunka to nieje a hlasovu sluzbu to nema.
Je to hlavne modem.
Ja tych zariadeni potrebujem minimalne 16 ks.
Mas rozum kupovat 16 modemov na toto ? :)))

 Vetsina slusnejsich modemu
> ma hlasove sluzby.

aj s regulaciou hlasitosti pripadne s tonovou clonou ?
Da sa aj nastavit citlivost mikrofonu ?

 Tak co vymejslis??? Coz takhle priste
> trochu lepe specifikovat dotaz???
>
> Kosta

Jozo

*  DEMAX spol. s r.o., Elektronicke suciastky	*
* a nahradne diely pre ciernu a bielu techniku	*
*     Juzna trieda 82/2, 040 17  KOSICE 17	*
*    Tel.: +42195-760234, Fax:+42195-762100	*
* http://www.demax.sk    mailto:demax@demax.sk	*