UPS

KHAJSMAN@students.zcu.cz KHAJSMAN
Středa Březen 17 11:44:58 CET 2004

Nazdar vsichni,
To, co je zde psano (ze kabel obsahuje drobnou elektroniku) to je
mozne, ale zarucene vim, ze u UPS APC se nic takoveho nevyskytuje (mam
dojem, ze o APC v teto diskusi asi slo). Ja jsem si koupil APC SMART
450VA a samozrejme byla bez kabelu, takze jsem si ho musel vyrobit. V
manualu je sice nejake zapojeni, ale jaksi chaoticke, takze jsem
radeji zvolil metodu pokusu. Spolehlive to chodi pod W95 i pod Novell.
Jako diagnosticky program se pouziva soft POWERCHUTE, ktery se da
bez problemu stahnout na inetu.

 S pozdravem Khajsman