[HW] Kabel k UPS Smart 700

KHAJSMAN@students.zcu.cz KHAJSMAN
Středa Březen 17 11:44:58 CET 2004

Ahoj vsichni,
Jak tak koukam na navod zapojeni tohodle kabelu, mohu jen
konstatovat, ze tento mail je nazornym prikladem plytvani sitovymi
prostredky. Totiz tento popis zapojeni napadne kazdeho, kdo se na ty
konektory jen podiva. Uz jsem psal do konference jeden mail ohledne
tohoto problemu a nehodlam se opakovat. Ale jak tak vidim, bude asi
nejrozumnejsi, az dnes vecer az dorazim domu, tak se na to zapojeni
podivam (z hlavy si to uz nepamatuji, vim jen, ze jsou tam 3 draty
ale neni to RS232), abych usetril jiste osoby sve fantazie. Panu
kolegovi bych doporucoval, aby priste venoval lepsi pozornost mereni
kabelu.

         S pozdravem Khajsman