[HW] Elektronicky kompas

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:55 CET 2004

Ted hodne tapu, ale jestli si dobre pamatuji, nekde jsem videl popis
cidla pro letecke kompasy a mam dojem, ze je to nejake trafko navinute
na toroidnim jadru z nejakeho feritu. Do jednoho vinuti se tusim pere
signal a z dalsich, ktera jsou navinuta pod nejakym uhlem vuci tomu
prvnimu se odebira jakysi rozdilovy signal odpovidajici okolnimu
magnetickemu poli. Ale mam na to pouze velmi matne a mlhave vzpominky.

				Jakub Serych