Plosnaky podruhe

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:44:55 CET 2004

	-----Původní zpráva-----
	Od:	Serych@Panska.CZ [SMTP:Serych@Panska.CZ]
	Odesláno:	10. března 1999 13:46
	Komu:	Multiple recipients of list
	Předmět:	Plosnaky podruhe

	Tak jsem peclive precetl navod k folii zakoupene v Compu a malem
me to
	stalo zivot. Folie se sklada ze dvou casti, jedna je pruhledna a
druha
	vypada jako ochranna vrstva pod samolepkami (takovy ten
povoskovany
	papir). V navodu je to psano jasne: "stahnout pruhlednou
ochrannou
	samolepici vrstvu", ale ja jsem prehledl to slovo "pruhlednou" a
celou
	dobu jsem zil v domeni, ze folie je to pruhledne (v navodu se
pise, ze
	se ma nejprve vytisknout plosnak na obyc papir, pak obrazek
prelepit
	potrebnym kouskem folie a tisknout jeste jednou, tak jsem si
rikal, ze
	to je chytre, ze je skrz tu folii presne videt, kde se bude
tisknout).
	Jak to dopadlo si jiste dovedete predstavit, samolepici folie se
	prilepila na selenovy valec tiskarny a me malem zabil jeji
majitel. Po
	cca pulhodine zapasu s prilepenym carem folie na valci jsem to
konecne
	zkusil na tu spravnou folii, ale spatne to tam drzi. Hodne
cesticek se
	rozprasilo (nemam ted k dispozici tiskarnu, kterou by papir
projizdel
	rovne a myslim, ze je to prave tim ohnutim tesne za peci v
tiskarne). A
	ze jsem kluk odvazna, zkusil jsem to jeste jednou na ochrannou
folii od
	LASEROVKOVYCH samolepek. Proste jsem samolepky odlepil a vytisk
to na
	ochranny papir. Vysledek je kupodivu daleko lepsi (min cesticek
se
	rozprasilo), takze myslim, ze na rovnoprujezdne tiskarne to bude
	prave orechove. Hlavne cena je nesrovnatelne nizsi (arsik
laserovkovych
	samolepek odhaduji tak na 1 - 2 Kc). No ale jeste uvidime, co s
tim
	udela zehlicka.

				Zatim se mejte

						Jakub Serych