Odpocuvanie RS232 [2]

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:53 CET 2004

A co takhle dat do PCcka jeste dva porty (nebo alespon jeden), jejich RX
pripojit na to hlavni spojeni, spusit dva terminaly a na nich zobrazovat co
ktera strana vysila. Karta se dvema COM portama bude asi za babku, z upgrade
pocitacu vetsinou zbyde, protoze novej motherboard to uz ma.

Jinak lze samozrejme napsat TSR programek, kterej se zahakne na to spravny
preruseni a bude si vsechno zapisovat. Predpoklada to ovsem, ze operacni
system vyuziva volani BIOSu a nedela si to sam, coz u windoze nevim, spis
bych hadal, ze to nepujde. Ja bych rekl, ze takovyhle software se muze
jmenovat treba COM Spy, COM Watch, COM Monitor, pripadne RS232, Port, Serial
misto toho COM. Mozna to chce jenom chvili potrapit nejakej MetaCrawler nebo
tak...

Taky existuji prevodniky RS232 -> LCD radkovy displej, je to jednocip,
kterej uvolni "hlavni" procesor od komunikace s displejem, ale tady by se
dal (jeden nebo dva) pouzit jako takovy hardwarovy spy, pokud teda tech
posilanych dat neni prilis mnoho.

Josef Hanzal

>Toto by me take velice zajimalo. Mam podobny
>problem, k PC pripojene zarizeni komunikujici
>specialnim softwarem. Chtel bych napsat svuj
>program, ale nevim jak to komunikuje. Zatim jsem
>to resil zpusobem takovym, ze misto zarizeni tam
>dam druhe PC, spustim komunikaci a na terminalu
>druheho PC zjistim co bylo vyslano, pak nahradim
>ridici PC, poslu zjistenou sekvenci a sleduji co
>odpovi zarizeni, ....
>Je to vsak velmi zdlouhave, moznost odposlechu by
>byla mnohem efektivnejsi.
Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/