soft pro IO porty pod wokna

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:51 CET 2004

Obcas neco naskrabu ve Visual Basicu. Pro seriovy port tam je OCXko, se
kterym se dela jako po masle. Horsi je to s paralelnim. Na to existuje
DLL knihovna port95NT, mrknete nejakym FTP hledacem a urcite to najdete.
Ta vlastne do VB prida instrukce "IN" a "OUT" na libovolny port.
Kupodivu to facha i pod NTckama, jen se mi zda, ze je to dost pomale,
ale otazka je, zda je to tim DLLkem nebo Visual Basicem. Z mych
zkusenosti s VB se mi zda, ze je to spis tim DLL.

						Jakub Serych