Pristup na CD-AUDIO

serak@email.cz serak
Středa Březen 17 11:44:51 CET 2004

>   a neni jednodussi a bezpecnejsi udelat programek, ktery bude primo cist
> sektory na CDu a kopirovat do WAVu???
>   Za prve je to bezpecnejsi, zadny zasah do toho uz uboze fungujiciho
> Window$u a navic by to melo byt rychlejsi.

Jasne, o tom je napr. audiograbber, ale je prece jen elegantnejsi
komprimovat do MP3 primo ze zvuk. CD nez si zbytecne zaplacavat misto
na disku az cca 600MB wavu.
BTW: Diky vsem, kteri se mi snazili pomoct. Uz jsem to odhalil. Jednalo
se o spatnou verzi knihovny wnaspi32.dll a navic ma CD ROM neumi grabovat.
(Stahla sice wav, ale jedine co v nem bylo bylo chrceni).

 Roman

--- CREATED BY ATC O..R..G..A..N..I..Z..E..R
--- http://email.cz <--- Get Your Free Email