Sim 2051

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 11:44:48 CET 2004

Tento simulator nemam, ale zkusil bych jednu obecnou radu.
U dosovskych programu, kter? komunikuji s?porty a delaji problemy
nastavuji ve vlastnostech programu (prave tlacitko mysi - vlastnosti -
ruzne) rozpoznani necinnosti na pomale (posuvn?k uplne doleva) a
zakazat setric obrazovky. Casto to pomuze, ale nezarucuji ze i v?tomto
pripade a pochopitelne v?nastaveni obrazovky celou obrazovku.

		Martin - OK1UGA

	-----Puvodn? zpr?va-----