Seriova mys na PS/2

Pavel Rybnicek PRYB4376
Středa Březen 17 11:44:48 CET 2004

> Pokud ta mys byla navrzena jako obojetna, tak ji lze pres redukci
> pripojit, nicmene techto mysi je minimum a vetsinou byly s tou
> redukci nabizeny. Pokud to neni nejaka specialni, nekomu ji venuj
> a kup si novou, nestoji to za laborovani.
>

> bye, Radek (benedikt@lphard.cz)

Jenom doplneni - seriova mys pouziva 1 drat na GND, 1 na napajeni a
2 pro data (tam a zpet). PS/2 ma zem, napajeni, hodiny a 1 drat pro
data (obousmerny). Procez je redukce pouzitelna skutecne pouze pro
mysi, ktere umeji komunikovat obema zpusoby. Tim se vyrobci vetsinou
chlubi, takze by to na ni melo byt napsano. V tom pripade je redukce
jednoducha, nekde na to mam odkaz.

Rybak