Help

Steve stif
Středa Březen 17 11:44:43 CET 2004

No to je smola...pokial ja viem, rar pri pakovani na heslo pouzije heslo v
algoritme..jediny mozny sposob potom je rozpakovavat a testovat CRC, pricom
heslo bude generovane inkrementalnou metodou (vsetky mozne kombinacie znakov)

raz som tak dekodoval jeden subor s heslami ale po non-stop troch tyzdnoch som
nasiel asi 4 hesla a tak som si povedal, ze to staci...(inkrementalna metoda 8
znakov na 486/25MHz)

ale nadej umiera posledna.... :))
                            Steve