R 19

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 11:44:43 CET 2004

To se dojde nekam, kde delaji do autoelektriky (montaz muziky, zabezpeceni
atd.) a koupi se redukce
Renault ? konkretni firma vod krerej mas to radio. A to je fse. Me to takto
fungovalo.
Uzivatelsky manual mam v nemcine i v cestine, ma to cca 100 stran, ale moc
se tam nedovis.
Pokud mas zajem o TTD konkretniho motoru do R19 dej vedet.
Jinak se obrat na web renault klubu v CR. Velmi povedeny.

pozdravem Raven (havran@telecom.cz)

"Houdek Michal" <HOUDEKM@cslab.felk.cvut.cz> na 30.03.99 10:46:28

Odpov?zte pros