Vykon PMPO

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:43:58 CET 2004

On Wed, 2 Jun 1999, Spousta Patrick wrote:

> Rozsroubuj zesilavac do auta a hned to poznas. Je tam menic 12 -> cca
> 40V (pulsni zdroj) a pak uz to jde samo :-)

Kdysi jsem pripojil zesik (TDA20x0) na nejaky nekvalitni spinanny zdroj a
upek jsem toho brouka - zasycel, zasmrdel a ulitl mu kus krytky. Pocitam
ze ho znicilo tech asi 200kHz nefiltrovaneho nap. napeti ktere slo do
4Ohm. zateze (resp. mozna jeste mensi diky kondikum na vystupu proti zemi,
antirezonancni filtr).

lada

> Cau PAT

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/