reset u 51

Lubos Mikulec mikulec
Středa Březen 17 11:43:57 CET 2004

>M?m probl?m ?e u syst?mu s 51 je na v?stupu rele kter? sp?na induk?n? z?t??
>cca.220V/4A
>p?i rozpojen? kontaktu zp?sob? reset mikroprocesoru. Zkou?el jsem upravovat
>zdroj,ochrany
>resetovac? obvody,... ale  ?sp?ch je minim?ln?.
>D?l? to jen v p??pad? kdy? je to na stejnem okruhu 220V.
>Nezn?te n?kdo n?jakou fintu ?

Mel jsem uplne ten samy problem. Byl spusobeny tym ze pri odpojovani
induknci zateze vznika na kontaktech rele oblouk, ktery generuje nejaky
rusici impulz. Mne to spusobovalo na napajecim napeti 5 V rozkmit az 3-4 V
(Impulzni zdroj 40W). Reseni bylo jednoduche a levne.Za cca 50 kc se da
poridit LC filtr  TESLA TC 241, takovy ten sedy hranolek z 5ti vyvodmi,
ktery jsem zapojil mezi kontakty rele a indukni zatez. Bohuzel, maximalny
proud ktery nim muze protekat je 2,5A, coz pro tebe je malo. Ale urcite
existuje neco vykonejsiho.

S pozdravem : Mikulec.