(HW) Vada zdroje v Tevizoru.-2

kozak ikozak

From: Lubomir BERKY <berta@atlas.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Date: 2. Jun 1999 20:23
Subject: Re: (HW) Vada zdroje v malm televizoru.

>asi 120V
>

>Timhle to asi nebude. Jelikoz VN cast predstavuje zatez kolem 20W(podle
>televizoru),je logicke ze se tim zatizi zdroj.Pokles vsak neni tak kriticky
>120>110= (-8%),kdezto ty pises ze na misto 12V nameris 9V to dela 25%.Na
>tvem miste bych hledal kde se bere to 12V napajeni.Muze se vyrabet treba az
>na VN trafu.
>
>--
>Lubomir BERKY
>Drnovice 567
>68304
>berta@atlas.cz
> [...]
Promin , ale nepresne jsem se poprve vyjadril.
Nyni jsem to poradne zmeril a chova se to takto -  po zapnuti napeti za impulznim trafem / 12V za VN
                                                                                                          134V /  12V
                                                                                                           130V / 11,8V
                                                                                                            126V / 11,3V
                                                                                                            120V / 10,9V
            A asi po dvou az trech minutach se to usadi  zde                114V / 10,5V   a
pokles dale nepokracuje .Meril jsem proud na vstupu do VN prave onich 114V a ten pomalu
klesa s poklesem napeti , ale ciste jen nepatrne. A tady jsem v koncich nebot zdroj impulzni
je promne jihoceska vesnice , ale i tak se nezda spatny.
Kdysi jsem opravoval starsi zdroj z PC , vse v nem vypadalo dobre ,ale na IO chybelo asi 0,5V
do nabehu zdroje (zdroj s UC3844) nakonec jsem nasel vykonovy odpor ktery byl odspodu
malinko napraskly a jeho hodnota vzrostla o neco ohmu.Po vymene zdroj pracoval.
    Uz se dal nebudu rozepisovat a jdu hledat praskle vykonove odpory.
            Pokud mne nekdo poradite neco jineho predem dik.
Vana  ikozak@post.cz