Vyhody mobil.cz ?

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:55 CET 2004

On Fri, 4 Jun 1999, Stepan Husek wrote:

> Kdyz se na tuhle stranku dostanu, musim vybirat ze tri seznamu:
> Menu, Rubriky a Internet. Co tam volite za klicova slova? At dam co dam,
> vzdycky vypadnou dokumenty k mobilum, ale jeste jsem se nedopracoval
> k archivu HW serveru. Kde je chyba, co se tam musi vybrat?

Nic - (mam NN 3.04) a vypadne mi stranka -

                           Archiv konference
                           hw-news@mobil.cz
                               By Thread

A nasleduji vsechny prispevky (tedy jen subjekty a jmena autoru) za 1999
docela dobre serazene kde prvni je vzdy odtaz a pod nim nasleduji Re k
tomu subjektu, takze se da dobre sledovat thread. (K PMPO uz je jich tam
doceal dost :-)) Cele to ma asi 370kB takze se ta stranka chvili natahuje
..

> Mam Netscape 4.05, ale tim by to nemelo podle vseho byt.

Co treba zkusit clear u memory a disk cache ?

|                             petrsi@jcu.cz                              |