Magellan 2000 - reference ?

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

At 10:23 4.6.1999 +0200, Snail Instruments wrote:
>Vyhledl jsem si GPS prijimac Magellan 2000. Chtel jsem se zeptat, jestli ho
>nahodou nekdo nema a nemuze poskytnout reference, at uz kladne ci zaporne.
>Chci to v podstate na bojove hry pro deti a podobne blbosti, zadnou vaznou
>praci. Taky se bude hodit, az pujdu vecer z knihovny, v hlave deset knih,
>to se tezko hleda cesta domu.

Kolega ma Magellana, ale nevim presne oznaceni. Pouzivame ji pri letani v ultralightu a nema to chybu (az na to, ze mezi Ceskou Lipou a Decinem, kam pomerne casto litame pracovat, vdycky vypadne signal :-(. Pro tvoje ucely bude urcite vyhovovat. Na nocni cesty z hospody idealni - ma podsviceny displej a moznost kreslit mapu kudy se pohybovala -> pokud si nastavis trasu HOSPODA - BYT tak krome toho, ze ti nazorne ukaze cestu si muzes rano prohlednout tu nakreslenou mapku a pokud bude trasa misto primky pripominat sinusovku bude ti jasne, ze jsi vcera prebral ;->>>
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan