Vyroba plosakov

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:43:54 CET 2004

On Sat, 5 Jun 1999, Petr Simek wrote:

> Dobre - dejme tomu ze pri bezproblemovem projeti folie tiskarnou neni
> doba po kterou to prijde do kontaktu s valcem v peci dostatecna aby se ta
> folie roztekla a nalepila na valec. Ale co kdyz se folie v tiskarne
> kousne ? - to se obvykle stane v peci ktera ma 180 st. C . Neprilepi se
> na ten rozpaleny valec, kdyz tam zustane 5 minut ?

Kdyz se kousne... no tak bude kousnuta a pak to budu resit, myslim, ze
pokud to funguje, tak pouzit tiskarnu (byt s timto rizikem) je porad mensi
vopruz, nez ten plosnak malovat steteckem.

Jeste jsem nevidel nikoho, kdo by mel tak velky strach o svoji mizernou
tiskarnu, zvlaste kdyz ta folie je pro tento ucel urcena a patrne
vyzkousena. Na druhou stranu znam i lidi, kteri vytahuji televizi ze
zasuvky a odpojuji antenu - co kdyby nahodou blesk...

	Pavel