Pocitac Felicia

Z.Kobylka mslzbr
Středa Březen 17 11:43:48 CET 2004

Co komunikace a nastavovani Felicie z PC ?
Zdenek Kobylka
email:zdeko@seznam.cz
http://freeweb.coco.cz/Elektro
ICQ:32371574

----- Původní zpráva -----
Od: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Odesláno: 15. června 1999 19:22
Předmět: Pocitac Felicia

> Ahoj,
> nasel jsem, ze jsi kdysi posilal tenhle mail do konference ...
> Mam ted doma pujceny ten terminal V.A.G 1552 i s dokumentaci (bohuzel
pouze pro obsluhu), terminal je celkem jednoduchy - signalovou cestu jsem z
toho obkreslil (Nic zvlastniho), dal to nema cenu. Je tam procesor
TMP68HC11A1P, RS232, a nejaka programovatelna logika a displej 2x40znaku. Jo
a impulzak na 5V :-). Komunikace je po dvou obousmernych dratech, ale Felcka
komunikuje pouze po jednom. Podle toho, co jsem zbezne zjistil na
osciloskopu bude komunikace asi neco jako dallas 1-wire. Co se mi ale
libilo - do terminalu se strka karta s pameti, ve ktere jsou ulozeny veskere
veci co se pisou na displej a to v jazyku uvedenem na karte -> vlozite kartu
s cestinou a pise cesky, vlozite anglictinu ...
> BTW:Pokud nekdo chcete zapojeni kabelu pro komunikaci - no problem.
> BTW2: i pro ostatni: Nemate nekdo ten komunikacni protokol abych nemusel
travit dlouhe casy v garazi s logickym analyzatorem (ktery navic nemam) ? S
pozdravem with best regards