Leptane paskove vodice

Ján Mlynár jan.mlynar
Středa Březen 17 11:43:48 CET 2004

Uz viackrat sa mi vyskytol problem s plosnymi vodicmi (neviem, ako ich
nazvat). Su to take ohybne (vacsinou) oranzove alebo zelene priesvitne folie
s tenkou vrstvou medi, ktora je vyleptana na vodive drahy. Vyskytuju sa
celkom pravidelne napr. v notebookoch na pripojenie LCD displeja. Obcas sa
ale niektora draha prerusi (zrejme unava materialu).

Zatial sa mi nikde nepodarilo zohnat niekoho, kto by vedel vyrobit takyto
spoj, resp. by vedel dodat vhodny material. Vyrobcovia totiz casto na
starsie typy suciastky uz nedodavaju, alebo dodavaju vodic aj s displejom
(za patricnu cenu) - ale tomu nic nie je. Neviete niekto, kde sa to da
zohnat, ako to opravit a podobne?

Dakujem, prajem Vam pekny den

        Jan Mlynar