Linux a jak se ho zbavit...

Jiri Fajtl chip
Středa Březen 17 11:43:42 CET 2004

milan.klesa@spt.cz wrote:

> Ahoj Lidicky,
> tak jsem zkouisel nainstalvoat Linux RED HAT a ted bych se jej chtel zbvati...
> No problem je v tom, ze se mi nedari prerozdelit zpatky disk F-DISKem.
> ani smazat jednotlive oblasti, i kdyz jsem smazal ty Linuxove primo v nem.
> F-DISK se chova tak, ze vidi jednu dosovou primarni oblast, jednu
> extended a na ni zadne logicke disky, a ta extended mi nejde smazat.
> Poradi mi prosim pekne nekdo jak z toho ven...

Asi nejlepsi bude linuxovym fdiskem smazat vsechny partition a pote v
dosu fdiskem
vytvorit to co potrebujes. K linuxovemu fdisku se dostanes tak, ze
spustis zacatek
instalace prepnes se do jine konzole a tam to fdiskem vsechno vymydlis.
Nebo budes
postupovat instalaci tak dlouho az budes vyzvan k vytvareni oddilu pro
root
a opet pomoci fdisku zrusis vsechny partitions a instalaci ukoncis.

Ahoj

Jirka

mailto: chip@kufr.cz