16 kHz - SK

Steve stif
Středa Březen 17 11:43:42 CET 2004

Zdravim,

Mohol by mi niekto objasnit ako je to s tym impulzom na Slovensku?
konkretne v BA... mozno mam mylne info, ale povacsine by tu uz mali frcat
S12ky, pripadne niekde E10 ci EWSD, a este je tu jedna PK202 s dig. registrami
(zial, som na nu pripojeny)

problem je v tom, ze mi "spadne" modemove spojenie vzdy po tarifikacii
impulzu... a to nezavisle na rychlosti pripojenia (samozrejme ze na 14.4kbps
to spojenie vydrzi samozrejme dlhsie... niekedy aj na vyssej rychlosti
(31.2-56kbps))

zaujimalo by ma, ci je ten signal tiez 16kHz a ci je jednoduchsie postavit na
to nejaky filter, alebo vybavovat unavnu administrativu na
telekomunikaciach...

Dik,
    Steve