Detektor radaru

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

On Wed, 21 Jul 1999, Ales Filip wrote:

> Asi byste se divil. Mam detektor radaru, koupeny venku, a nase radary
> (vsechny) detekuje spolehlive. Mobil ho nerusi, jedine, co ho rusi
> jsou mikrovlne spoje, a radary na otevirani dveri u benzinek a bank.
> Ale nastesti i s tim se ten detektor dokaze vyporadat. Neoznaci to
> jako policejni radar, ale jako neco, co vysila na podobne frekvenci, a
> on si neni jisty. (Stalo to $200)

To je dost - ale ma to zajimave vlastnosti - muzete sdelit typ ?

> Jinak, vyrabet to, by asi vubec nestalo ani za pokus. Vzhledem k tomu,
> ze by to muselo prijimat nekde na 2,4 GHz, a jeste k tomu nejake
> vstupni filtry, vyhodnoceni, jestli se opravdu jedna o radar (potom by
> to piskalo opravdu na vsechno). Navic, jak to nastavit, kdyz nemate
> potrebne 3 druhy radaru na vyzkouseni, atd.

To je fakt - i kdyz - znam tady ve meste par mist kde meri pravidelne
kdyz vyleze slunicko a nejsou zrovna dovolene :-)) Takze pokud by to
nebylo moc tezke zarizeni, stacilo by priblizit se na kole okolni krajinou
a pristroj si naladit :-))

|                             petrsi@jcu.cz                              |