Detektor radaru

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:29 CET 2004

On Wed, 21 Jul 1999, Josef Kokes wrote:

Dobry den, jen poznamku - stava se jeste nekomu ze nevidi obsah zpravy ?

Mne se to napriklad stava u zprav od p. Kokese - dival jsem se do mailboxu
primo a zda se ze mail je poslan jako multipart-mime a hned text zpravy
je posilan jako mime-priloha (nechapu proc ?) a v hlaviccke dopisu chybi
popis rozdelovace mime priloh - tedy muj klient nedokaze urcit kde
zacinaji a konci jednotlive mime prilohy . Ukazuje tedy velikost mailu 0.
Do obrazovky mi je nevypise protoze by to mohly byt binarky.

|                             petrsi@jcu.cz                              |