AVR

Vladimír Zavadil xzavadiv
Středa Březen 17 11:45:21 CET 2004

Jsem rad, ze se zde pise o AVR, protoze jsou to slusny procesory a byl bych rad aby se o nich
tady psalo vice.
Pise se tu o vyhodach a nevyhodach AVR vuci PIC a chtel bych opravit to, ze proud I/O portem
Muze byt 20mA a v krajnim pripade az 40mA (otazka pri jakem napeti) a maximalnim proudu
pres VCC pin  140mA. S tim RESETEM jsou problemy , ale ATMEL na tom pracuje coz je
sympaticke a novejsi verze procesoru jiz maji dokonce neco jako dohlizec na napeti.
Velkou vyhodou AVR je to , ze tato rodina teprve startuje. To ma za nasledek, ze ceny budou
klesat a nove klony prinesou moderni vecicky. Napr. klony vyssi tridy uz umi softwerove nastavit
hlavni takt procesoru (programovatelna delicka).
Take rychlost je slusna a vyzkousel jsem, ze 12MHz AT90S1200 pracuje vklidu i na 16MHz.

                                                                        Vladimir Zavadil
                                                                        xzavadiv@feld.cvut.cz