Propojeni pocitacu

Vladimír Palkovič vp
Středa Březen 17 11:45:16 CET 2004

   Myslim si, ze je treba v Start/Nastaveni/Ovladaci panely/Sit/Pridat :
1. Adapter/Vyrobce:Microsoft/Telefonni adapter (ve vlastnostech musi
byt zaskrtnuta vazba na pouzity protokol - vetsinou se nastaqvi samo -
zkontrolovat)
2. Protokol/Microsoft/IPX-SPX (ten je bez nastavovani IP adresy, aspon
na zkousku, ve vlastnostech zkontrolovat zaskrtnuti na pouziteho
klienta)
3. Klient/Microsoft/Klient site Microsoft (pak ve vlastnostech
nastavit pouze rychle prihlaseni)
4. Tlacitkem Sdileni souboru a tiskaren umoznit potrebne

Kdyby byly potize, jeste se ozvete.

===
TEV
Ing. Palkovič Vladimír
E-mail : vp@rocketmail.com

---Lubomir BERKY <berta@atlas.cz> wrote:

> Ahoj
>
> Mozna ze sem otravnej,ale bodlo by mi tento problem vyresit.Propojit
dva pocitace(WIN98-WIN98) pomoci tel.modemu se mi jiz podarilo ALE po
propojeni se nic nedeje.Musim snad nainstalovat nejakou sluzbu nebo
spustit nejaky program abych mohl sdilet adresare a tiskarny?
>     Omlouvam se ze s tim otravuji na HW. Kdybyste nekdo aspon
poradil kde bych se mohl dopidit odpovedi. Help we win je jako vzdy k
nicemu.