Prizpusobeni anteny

czeh czeh
Středa Březen 17 11:45:16 CET 2004

Potreboval bych jemne doladit prizpusobeni anteny...
Mam delanou antenu yagi 21prvku a na ni zesilovac. Jelikoz jsem nemohl
dodrzet prumer prvku 8mm prepocital jsem je na 6mm. A tedka se mi zda ze
antena nema takovy zisk jaky by mit mohla a zda se mi ze neni dobre
prizpusobena. Nema nekdo nejake zapojeni na doladeni prizpusobeni napajeci.
Na svorkach anteny 300sym /teoreticky/->75nesym.->zesilovac->TV...
Jedna se o dalkovy prijem TV.
Poradi nekdo ze zkusenejsich?
Jeste mam problem ze slucovanim signalu z vice anten.
Mam knizku Anteny pro prijem televize,ale chybi v ni par veci jako napr.
jak prizpusobit nekolik signalu po pruchodu filtrem aj...
Mohl by nekdo poradit jak to provest napr. mam 3 anteny
3 signaly dejme tomu kazdej jiny kanal v pasmu UHF jak to provest???

S pozdravem

Bobr