Bezratova komunikace

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:13 CET 2004

> Zajimalo by mne, jaky zpusob zvolit pro bezdratovou datovou
> komunikaci na vzdalenost asi 10km. Kontretne mi jde hlavne o TCP/IP
> (tedy internet).
>
> Asi bych dal prednost radiu pred nejakym laborovanim s optikou...
>
> Jakou prenosovou rychost lze dosahnout na CB ???
> Staci mi k tomu normalni modem ???
> (Stavet datovy tranceiver nechci, CB i modem si muzu zadarmo pujcit)
>
> Je datovy prenos na CB legalni ?
> (takovy prenos chvili trva a kanalu tam moc neni)
>
> Je jeste jina moznost nez CB, kdyz nechci delat zadne zkousky, nebo
> mit na neco extra povoleni?

jestli mas primou viditelnost, tak udajne slevnili VaweLan na jejakych
12k/ks a to je pak jasna volba.
Jsou to mikrovlny na 2.5GHz. Dosahne s tim teoreticke prenosovky asi
2mega/sec.
Jestli nemas primou viditenost, tak A.R.T. Brno dela nejaky long range RF
moduly. Ale tam je prenosovka tusim 9k6 :-(