Digitalni vystup

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Tomas Kouba <kouba@fzu.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 5. února 1999 15:10
Předmět: RE: Digitalni vystup

>Co takhle pouzit DSP (signalovy procesor, jednoduchy FFT na 3
>instrukce). Kdysi jsem si s tim trochu hral, a napadlo me napsat
>program kde by se menily akorat konstanty filtru. Pokud hrajete na
>diskotekach jde vetsinou stejne jen o vyladeni mistnosti. Pak by
>stacil pouze eval kit od Texasu, napsana kostra programu do ktere by
>nejake GUI nacpalo ty konstanty, prelozilo a po serialu nahralo.
>Mimochodem delal jsem s tim propust asi 40 radu.

Napad, co takhle dat dohromady eqalizer s analyzatorem spektra, nastavovat
to pres ctyri tlacitka na analyzeru.
(neni to puvodni, takhle mi funguje eqalizer ve vezi).
Samozrejme na DSP, nesnasim stavet filtry.
 To by me lakalo. No jo ale neni cas, spis ze by se do toho zapojilo vic
lidi dohromady.

>On je to docela technickej problem.

Bezne se vyskytujou linearni snimace polohy, jen jsou trochu drahe. Ale pro
amaterskou stavbu jeden okoukanej for:
Plosny spoj, vyleptat vedle sebe binarni reprezentaci kodu (0..127) a
opticky ji snimat, Takhle to opravdu fungovalo
na starejch snimacich polony pro NC-cka. (bylo to myslim v Grayove kodu, ale
nejsem si jistej).

Kosta