AMARO

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Libor Kavan <lkavan@sineko-v.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 6. února 1999 20:33
Předmět: Re: AMARO

>To je pravda, plne s tebou souhlasim. Pred nejakym casem se v AR objevila
konstrukce na zobrazeni prijimaneho kanalu na televizi primo vlozenim textu
> do obrazu. HW vcelku nezajimavy, protoze vsechno delal Atmel. Tenkat jsme
>zrovna delali neco pro zabezpecovacku a chteli jsme do obrazu z kamery
vkladat
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>jeji cislo. Ten clovek to mel uz vymysleny, ale primo v tom clanku napsal,
ze
>zdrojak nikomu nepusti. No a i kdybych si od nej koupil naprogramovany
procesor,
>bylo by mi to uplne k nicemu. Podle me je taky nesmysl, aby v AR otiskovali
>inzeraty na naprogramovane procesory !

Pokud se podivam po netu, tak najdu behem pul hodiny nekolik konstrukci s
procesory, ktere primo generuji
TV signal. A kupodivu, svete div se,  vcetne zdrojaku.

AVR: http://www.geocities.com/CapeCanaveral/Launchpad/3632/
PIC:  nemam tu ted primo adresu WWW,  jen maily na autory
Tristan@Club-internet.fr   ,     eric.schlaepfer@autodesk.com  ,
rjn@FC.HP.COM ,

Ale to je vcelku jedno, podstatna je prave ta podtrzena veta. Jednalo se o
komercni zalezitost, tak proc nepozadat autora o prodej zdrojaku. Jasne,
blbej vtip, vydelat na tom prece mam JA, proc neco kupovat, MEL bych to
preci dostat ZADARA.

No jsem pametnik, tak jsem peknejch par patku prezival v ere uvozene vizi
jasne budoucnosti, pod heslem:
" Kazdemu podle jeho potreb ". A jak to dopadlo ????

Kosta