AMARO

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:45:10 CET 2004

>Fajn, o tom nikdo nepochybuje, ale prave proto do popisu konstrukce nedilne
>patri obsah toho programovatelnyho obvodu! Jinak snad ani nema cenu takovou
>konstrukci popisovat..
>A co se tyka konkurzu AR, tam by to snad melo byt jiz v podminkach. Jinak
>jsou to konstrukce na prd.

To je pravda, plne s tebou souhlasim. Pred nejakym casem se v AR objevila konstrukce na zobrazeni prijimaneho kanalu na televizi primo vlozenim textu
 do obrazu. HW vcelku nezajimavy, protoze vsechno delal Atmel. Tenkat jsme
zrovna delali neco pro zabezpecovacku a chteli jsme do obrazu z kamery vkladat
jeji cislo. Ten clovek to mel uz vymysleny, ale primo v tom clanku napsal, ze
zdrojak nikomu nepusti. No a i kdybych si od nej koupil naprogramovany procesor,
bylo by mi to uplne k nicemu. Podle me je taky nesmysl, aby v AR otiskovali
inzeraty na naprogramovane procesory !
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi